Modem i brak sygnalu wybierania.

Autor: Kacalka (kacalka_no_spam_at_polbox.com)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 08:18:49 MET

Hi.

Problem jest nastepujacy. W mojej centrali telefonicznej moge sobie wlaczac
pewne uslugi, np. przekazywanie polaczen do poczty glosowej. Problem w tym,
ze kiedy wlacze sobie taka usluge, to sygnal ciagly przestaje byc ciagly, a
staje sie "delikatnie" przerywany (dlugi ciagly z krociutka przerwa co ok
1.5 s). Dla mojego modemu oznacza to "brak sygnalu wybierania". Czy jest
jakis sposob zeby przekonac modem, ze jednak jest sygnal wybierania? Modem
to Phantom 56k PCI, system to Windows 98.
TIA.