Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000

Autor: Andrzej Lawa (lawa_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 15:30:41 MET

Użytkownik Czarek <czabi_at_yahoo.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:yuyb4.7917$N3.177835_at_news.tpnet.pl...
> Andrzej Lawa:
>
> Jasne ze niepotrzebnie - zwlaszcza ze nie specjalnie 'chwytam' Twojej
> argumentacji.

Temu to się nie dziwię. Moje argumenty wymagają od czytającego znajmości
minimum czterech działań. Skoro dla ciebie jest to abstrakcja, to nic
dziwnego, że nie jesteś w stanie niczego zrozumieć.

> Szkoda mi czasu na takiego *ignoranta* jak Ty. ;))))))))
> Jesli uwazasz sie za matematyka (hiehiehie...) - to ja 'wysiadam' x2000.
> ;((((((((

Oj, dziecko, dziecko... Weź mnie nie denerwuj... Jeśli dla ciebie
2000-1=2000 to ty mi powiedz, na jakiem metryce ty operujesz, hę?

> PS: Zaproponuj Swoje 'argumenty' na miedzynarodowej liscie (jako douczony
> nie-tlumok musisz swietnie radzic sobie z jez. angielskim) i zobaczysz co
> tego wyniknie. Odwagi i do dziela 'bohaterze'. ;))))))))

Owszem, nieskromnie przyznaję się do dobrej znajomości języka angielskiego.
Jak skończę z tobą, chętnie zabiorę się za angielskojęzyczną ciemnotę.
Aczkolwiek nie przypuszczam, żeby nawet w USA był ktoś aż tak tępy, jak ty.
No, chyba że Beavis i Butt-Head są postaciami opartymi na prawdziwych
ludziach....