Czy mialo sie cos stac?

Autor: Szymon Janicki (janicki_at_onet.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 21:57:15 MET

Witam,

Jestem ciekaw, czy osoby zainteresowane, chcialyby aby jednak pluskwa
milenijna zadzialala i np. po 12 wysiadl prad, Rosja by cos zbombardowala,
nie byloby wody, siadlaby telefonia GSM i "naziemna" i ogolnie zapanowalby
chaos...

Szczerze mowiac, mialem nadzieje, ze jednak cos wysiadzie i zapanuje
panika... a tu prosze, nawet moj komp dziala.... buuu...

A wy, ale tak szczerze, chcieliscie aby cos pierdutnelo?

BTW Przy drzwiach w domu czekala na mnie latarka, pod schodami lezala
zgrzewka mineralnej niegazowanej, a obok niej 3 grube swiece....

Pozdrawiam,
Szymon Janicki