Re: Y2KP - Ale mamy fajnie! :)))

Autor: expert (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 18:34:36 MET

Gdyby nic w tym
> kierunku nie zrobiono to obawiam sie, ze ilosc komplikacji
> moglaby byc dosc znaczna.
sorry
ale Windows nadal uzywa wadliwego, skroconego formatu daty, ktory przy
sortowaniu plikow, e-maili, baz danych
daje bledny wynik.
A poniewaz windy to 90% rynku
to gdzie te efekty ?
Kase wydano, a efektow nie widac.

Moze firmy ktore wziely kase a nic nie poprawily same zaczna zwracac
kase za nie-robote 2000 ?
Jacek