Pytanie do GLide'a o K6-2

Autor: Lukas (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 16:46:30 MET

Chyba to Ty pisales o kreconych 400 AMD na 500?Ja mam 350,na 3.5x112
chodzi,na 4x100 chodzi,ale 4x112 juz nie ,chociaz komp sie wlacza,ale po
uruchomieniu sie Windy widze juz tylko czarny ekran z kolorowymi
punkcikami.Wczesniej wyskakuje niebieski,ale po poinformowaniu mnie o
bledzie daje mi szanse sie wlaczyc:)Dodam,ze na wczesniejszych ustawieniach
nie bylo koniecznosci podwyzszenia napiecia,a teraz podnioslem do 2,3V i
nic.
W czym wiec problem ,350-tki nie da sie podkrecic w odroznieniu od
400-tki(chyba maja inne jadra,czy cos takiego)czy co?Plyta FIC VA
503+,najnowszy BIOS.Pamieci dimm 8ns.Aha,nie sadze by to byl problem
przegrzania,bo zabawe zaczalem na zimnym kompie
Z pozdrowieniam

--
Luka