Re: Odp: AMD K6-III a Celeron

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 13:46:47 MET

On Mon, 27 Dec 1999 01:55:28 +0100, "Piotrek" <piotrek_at_cds.pl> wrote:

>Nie kolega Radoslaw tylko ja 99-12-20 o godzinie 21:53 :-)
Sorki. Troche zamieszalem.

>Chodzilo mi o porownanie procesorow jako uzadzen - czyli jaka roznica by
>byla gdyby zlazyc taka konfiguracje:
>- Celeron + dobra plyta BX + szybka pamiec
>- AMD K6-III 550 + MVP3 (to co mam teraz) + DIMM 64Mb 10ns, ktory dziala mi
>na 100mhz ???
>Jaka by byla roznica gdybym zmieniajac sprzeta na Celka zmienil mu tez na
>jakas specjalna pamiec do plyt na BX (chyba takie kiedys byly :) i do tego
>kupil dobra plyte glowna??????? Absolutnie nie chodzilo mi o stosunek
>cena/mozliwosci, no ale tez bez przesady :-P
Dobra plyta i pamieci to ponad polowa sukcesu. Reszta to troche
szczescia (chodzi o Celerona.). Porzadna plyta i pamieci plus dobrze
trafiony procek pozwalaja np. w przypadku celka 366 puscic go na
100Mhz (lub troche wiecej) co w tym przypadku dale 550. I nie ma o
czym mowic - K6 wysiada - mimo szybkiej magistrali ma slaby transfer
do/z pamieci, i slaby koprocesor a dzisiaj to podstawa. (jak sie
przesiadlem z K6-II 300 na Cel333 poczulem poprawe. Szybsze
enkodowanie, szybciej dzialajace pluginy pod Winampa, szybsze 3D nie
zaluje mimo, ze AMD produkuje dobre procki to jednak K6 to nie jest TO
- co innego Athlon...

Co do kart TV to nie jestm chyba najwlasciwsza osoba aby sie
wypowaidac. Kumpel uzywa Avermedi i sobie chwali.

Pozdrawiam w nowym roku
GLide