Re: Odp: stara plyta - po czym poznac?

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 13:47:48 MET

On Fri, 31 Dec 1999 12:38:08 +0100, "DarekJ"
<darek.jasko_at_rafineria-trzebinia.pl> wrote:

>Polemizowalbym, czy na pewno pojdzie P costam MMX. Z tego co wiem, to
>procesory te wymagaja dwoch napiec (np 3,3 i 2,8V), a z opisu rozumiem, ze
>plyta ma tylko jedno.

Jesli pamietam to nap we/wy proca to byl 3.V (mze 3.3 nie pamietam,
ale sprawdze) a jesli ma ustawianie napiecia t napewno chodzi o core
(dla Intela MMXa 2.8V). To ze plyta dziala tez z procami typu MMX
sugeruja takze dostepne czestotliwosci magistrali - starsze lyty od
Pentium raczej tego nie mialy, na ogol tylko 60,66 Mhz.

Pozdrowka w nowym roku
GLide