Re: monitor 17"

Autor: King Crimson (markos_at_gmx.de)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 00:48:46 MET

In article <3856ab80_at_news.vogel.pl>, emperor_at_box43.gnet.pl says...

> Wiadomo, ze raczej kazdy zachwala to co ma
> ja mam Samsunga SyncMaster 700p+
> obraz jest idealny, swieci mocno (jak jasnosc i kontrast na maxa to az razi
> , nawet w dzien)
> Wygodne jest w nim to ze wlsnie jasnosc i kontrast zminia sie za pomoca
> potencjometrow a nie trzeba latac po calym OCD. Nie musze chyba mowic jak
> oszczedza to czas.
> Cena jego teraz jest ponizej 2000 wiec uwazam ze to jest naprawde dobry
> zakup

Mam ten sam model i w pelni potwierdzam. Jestem pod kazdym wzgledem
zadowolony. Gdybym dzis mial kupic monitor 17", to kupilbym ponownie
700p+. Nawet jesli w przypadku CD-ROM/DVD Samsung jest do dupy, to ten
monitor jest boski.

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)