Odp: Czy dyskwalifikować kineskop Trinitron?

Autor: Tomash (tomash_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 23:56:45 MET

Witam Grupę
Dzięki za wyjaśnienia w sprawie Trinitrona. Trochę mi namieszaliście. Już
chciałem kupować Samsunga 750s, ale teraz rozmyślam nad Sony...
BTW Czy ktoś wie dlaczego Sony daje tylko rok gwarancji (np. w MediaMarkt)?

Z pozdrowieniami, wolny od pluskwy milenijnej - Tomash

Użytkownik Tomash <tomash_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:n%7a4.1026$qa3.21540_at_news.tpnet.pl...