Odp: Wrozby PC

Autor: Robert Dachowski (olesn1_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 22:55:54 MET

Użytkownik Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:84ietj$cbp$1_at_druid.ceti.com.pl...

> nie... za duzo standardow.... a te dobre za duzo kosztuja >20 000zl

Nie chciał bym wolę normalną nagrywarkę

> ok
ok

> pamieci duze, ale nie az tak, rambuc sie nie przyjmie
> plyty lowne beda drozec
Te biosy które na razie są tyle nie obsługują tylko do ok.200 gb

> nie ma mowy
kto ci będzie chciał wymienić z 33 600 na 56 000

> o tak... wreszcie sobie kupie tnt2 :-)
może

> ale na celeronac
Ja wolę jeden lub dwa porządne pentium III 800 niż dwa celerony

> imo jeszcze za drogie
komu się chce

> 8. przejscie z monitorow 15 na 17 cali
Ja mam ale inni wątpie (aco zrobią ze starymi)
> 9. monitory lcd
Mi się nie podobają takie jak w laptopie a w laptopie jak pod złym kątem
patrzysz to gówno widać
> 10.rozplenienie linuxa
razem z winem 2000
> 11. rozplenienie win2000
Dopiero jak będzie po polsku (i to i tak będzą kopiować piraci)(a ja będe
jednym z nich)
> 12. upadek amd
potwierdzam
> 13. wzrost intela
też potwierdzam

> to nie sa moje prywatne zyczenia, tylko prognozy (12 i 13)!

A ja bym wolał Linuxa z Winem 98 i z pl Winem 2000