Odp: Czy dyskwalifikować kineskop Trinitron?

Autor: Krzysztof Grad (annam_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 15:34:06 MET

Użytkownik Mariusz <mario_at_post.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38693743.AB60A550_at_post.pl...
Rozumiem wszystkich ktorzy kupuja tanie monitory - nie maja kasy, ale
> jak widze gosci kupujacych jakies dziwne sprzety w cenach zblizonych do
> sprawdzonych i uznanych to ogarnia mnie tylko smiech !

Najbardziej współczuję ludziom, którzy kupują tanie siedemnastki (np. AOC,
Samtron itp.) gdyż wolą gorszy-większy niż lepszy-mniejszy (Sony za tę samą
cenę).

Potem narzekają ze ich oczy bolą.

--
Krzysztof Grad