Re: Modem Microcom

Autor: gas (gasz_at_polbox.com)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 12:18:07 MET

On Thu, 30 Dec 1999 19:32:02 GMT, szary_k_at_poczta.onet.pl (Krzysztof
Kowalski) wrote:
>No wiec wybralem i jestem ciekaw, co Panowie o tym sadza: kupilem
>3Com U.S.Robotics 56K Message Modem aż za 500zł. netto czyli brutto
>za 610 :-(
Nie wiem co sądzą "Panowie".
Troszkę drogo.Giełda ok 500 pln.
>Ale może odbierać faksy i wiadomości słowne bez komputera! :-)
Czy naprawdę myślisz że zastąpi fax i sekretarkę?
Jest to IMHO przydatne tylko w razie awarii podstawowego sprzętu.
>W sumie do 2MB zapisu.
Do moich zastosowań to jest za mało.
Kupiłem go w chwili słabości i trochę żałuję wydanych pieniędzy.
Za połowę można kupić równie dobry fax-modem z voicem (powiesz-nie
działa bez komputera,tak masz rację ale przez 2 lata może dwa razy..).
Zaletą jest stabilność połączeń.Wielofunkcyjność można zaliczyć jako
zaletę,ale tylko_znając ograniczenia_.
Nie jest to dobry wybór "zamiast",doskonały jako uzupełnienie do
małego biura.

gasz_at_polbox.com
Na pochyłe drzewo...