Nagrywanie płyt cd-r w nero ???

Autor: Waha (waha_at_polbox.com)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 19:11:34 MET

Mam pytanie dotyczące nagrywania płyt CD-ROM (ISO)
w NERO 4.0.7.5
Sam juz nie wiem czy ten program żle działa z moją
nagrywarką (CREATIVE CD-RW 4424E), czy ja jestem tak
nie zdolny bo plyty które nagrałem (dotej pory dwie)
sa wykrywane przez cd-rom jako płyty audio (1 track 73 min)
Przy kopiowaniu płyt audio i 1:1 nie miałem żqadnych kłopotów.
P.S próbowałem nwet zrobić wszystko krok po kroku
zgodnie z instrukcja i dalej zamiast niec plytke z programami
mam plyte audio
P.S 2 czy ktoś z was mial styczność z nagrywarkami CREATIVa