Re: Philips Brilliance 107MP i Nokia Monitor Test

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 17:34:55 MET

> Racja. Ja tez mam od pol roku ten szajs. A kupowalem go z rekomendacji
> Chipa jako najlepszy na rynku zeby ten sam zespol debili-fachowcow w
109/107A to rzeczywiście był jeden z najlepszych monitorów
a co do philipsów to jest w tej chwili rewelacyjna seria 107p10/109p10- nowy
płaski diammondron +USB - odjeb

> ostatnim tescie zmienil zdanie ze jest jednak najgorszy. Jak pomysle
> co moglem kupic za te 2200 to mnie az kurwica bierze Rozmycie jest
> cholerne ale powiedz mi co to jest ten more i jak to skorygowac.
more - przyjglądnij się obrazowi - zapewne widzisz małe plamki lub
prostokąciki - wejdz do opcji specjalnych/mora/i koryguj jedną z
mór(ciekawie się to pisze) - philipsy MP niemal zawsze mają rozjebaną
poziomą.