Odp: Jak tam (Y2K) u was?

Autor: Blazej (ppblazej_at_polbox.com)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 17:11:49 MET

Witam
Kandydat na prezydenta RP Janusz Korwin Mikke, już 10 miesięcy
temu powiedział, że pluskwa milenijna wymyślona została przez
lewaków po to, aby wyrwać jeszcze parę złotych (czy jak kto woli dolarów)
od ludu pracującego. Tak to lewizna wpieprza się wszędzie,
nawet w rynek komputerowy. Ciekawe ile ci pseudo specjaliści przyczesali
kasy w Polsce.
Z poważaniem nie zapluskwionym
Błażej z Lublina

PS
Miałem nadzieję, że mi w 2000 komputer wywali w powietrze, a
ponieważ jest ubezpieczony, za odszkodowanie kupiłbym nowy.
Socjaliści nie pierdolcie więcej !!!!!!

Użytkownik Maciej Więckowski <maciejw_at_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:002901bf53ed$2c045820$7318a0d4_at_administrator...