Komp mi sie zawiesza -- pomorzcie !!!

Autor: Tomaszek Ogrodnik (tomet_at_kki.net.pl)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 15:04:36 MET

Nie wiem czemu. Zazwyczaj (najczesciej) zawiesza sie jak jestem
podlaczony do internetu. Kiedy jakis programik dziala i chce np cos w nim
przestawic ot np zobaczyc co mam w skrzynce odb. albo wlanczam w miedzy
czasie inny program to nie wiadomo z jakich przyczyn po prostu wszystko na
ekranie zamiera. Zaden przycisk nie dziala. Nie pozostaje nic innego jak
tylko zrestartowac kompa. Czy moze miec na to wplyw programik shareware --
"Rejestrator polaczen v.1.0 " ? Pomozcie !!! Plooooosę !
Odpowiedzi na priv. >>> tomet_at_kki.net.pl