Odp: dlaczego komputer nie startuje?

Autor: Dariusz Pakowski (Łódź) (antim_at_kki.net.pl)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 01:10:41 MET

Użytkownik Dawin Dziubinski <comvin_at_pro.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0E494.3750$W3.89642_at_news.tpnet.pl...
> [...]
>
> szukam odpowiedzi na pytanie dlaczego zdarza sie ,ze komputer nie
startuje
> tzn. po wlaczeniu nie dzieje sie nic (zasilanie oczywiscie jest)
>

> zaobserwowalem to na roznych plytach
> np abit bh6 , fic 6100, zida bx3ct
>
> trudno to przetestowac poniewaz dzieje sie to bardzo rzadko
> i po jednym wypadku kolejne kilkadziesiat lub wiecej restartow jest ok
>
> plyty sa rozne , zasilacze at, atx , rozne procesory (z przejsciowkami
lub
> bez)
>
> czy to zasilacz? pamieci? procesor?plyta?

U mnie taki efekt był z powodu zasilacza. Po wymianie na inny egzemplarz
było już OK.
Najgorsze w tym wszystkim były walki z dostawcą. Musiałem do ich servisu
zabrać całego kompa, na co nie miałem najmniejszej ochoty.