Re: WinOnCD ver3.6

Autor: Andrzej Lawa (lawa_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 22:11:43 MET

On Wed, 29 Dec 1999 02:10:20 GMT, "Ya'ratsch"
<yaratsch_at_strefa.com> wrote:

>Znam to - programik "potrafi" utrudnic zycie ...
>Polecam NERO - wedlug mnie najlepszy - potem CdrWin .

[ciach]

Owszem, niczego sobie programik.

A, mała rada (zwłaszcza dla tych, co to, jak ja, podczas
wypalania coś jeszcze robią) - warto ustawić (jak już zacznie
nagrywać) programowi nagrywającemu priorytet REAL-TIME. Po tym
zabiegu "Buffer underrun" nie pojawił mi się nawet wtedy, gdy
złośliwie próbowałem odczytać uszkodzoną dyskietkę (jeśli ma
priorytet, jaki sam sobie zwykle ustawia, czyli HIGH, to błąd
murowany)

--
Autor nie odpowiada za szkody wynikłe
z przeczytania powyższego listu ;-P