SB Live! - zakłucenia powodowane przez hdd

Autor: Neas! (bez.tego.neas_at_post.pl.wytnij.to)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 19:28:27 MET

Mam SB Live! 1024 i dysk Quantum Fireball EX 6.4 A. Otóż przy włączonym
trybie UDMA i podczas pracy dysku i odtwarzania plików dźwiękowych w
głośnikach powstają piski i trzaski. Bo zmianie trybu na PIO4 efektu tego
nie zaobserwowałem. Mam w związku z tym dwa pytania: 1. Co trace korzystając
z trybu PIO4 zamiast UDMA, 2. Czy jest jakiś inny sposób na owe zakłucenia.

Bardzo proszę o odpowiedź :)

Neas!