Re: SB Live & SB Live Value

Autor: Lukasz Jakubek (Lukasz.Jakubek_at_InsERT.com.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 10:37:34 MET

> Właśnie, wyjście, tylko że zakłócenia pojawiają się na wejściu, są
obrabiane
> cyfrowo, i cyfrowo wysyłane do dekodera AC-3.
> Kiedyś powszechna była opinia że przyczyną zakłóceń nie jest sama karta.
> Ja kiedyś miałem GUSa na 486 i miałem właśnie takie zakłócenia.
> Po zmianie płyty głównej i procka na P133, zakłócenia ustały.

Właśnie walczę w domu z wymianą płyty (ACorp VIA --> Asus P2B-F).
Mam nadzieję, że będzie lepiej. Tymczasem nie mogę sobie dać rady
 z wykrywaniem geometrii dysku na tej płycie ASUSa.... Nie chce mi czytać
Seagate'a ST38420A.. Ale to nie ten wątek. I z tego wszystkiego zapomniałem
zanotować wersji PCB mojego Live! ...

Łukasz