Re: Odp: Kto ma SOYO SY-5BT

Autor: BBG (b_b_g_y_at_yahoo.com)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 09:07:44 MET

> ale nie wiem ile ta moja płyta ma pamięci 1 MB czy 2 MB

Nie musisz tego wiedziec bezposrednio. Jesli Twoja plyta dziala, to
znaczy, ze masz dobry BIOS, a jego oznaczenie mozesz przeczytac na
pierwszym ekranie podczas bootowania w lewym gornym rogu (mniej wiecej
w jednej czwartej wysokosci od gory). Na mojej plycie bylo to bodajze
5BT-2A (wiec najnowszym BIOSem, jesli dobrze pamietam, jest 2A5) -
pisze z pamieci, moge sie mylic, ta plyta u mnie juz nie pracuje.

> i nie mam
> programu do flasha, skad to wziasc, z gory dzieki za pomoc !!!

www.soyo.com.tw lub z ktoregos z mirrorow

BBG