Re: Ludzie co z intelkiem i740??

Autor: Jakub Kuciel (jakub.kuciel_at_cupr.com.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 08:18:28 MET

Greg napisał(a) w wiadomości: <386bc187_at_security.net.pl>...
>a czy intel kiedykolwiek przejmowal sie swoimi klientami ? - przeciez sa
oni
>(klienci) jak barany - zawsze kupia co on wyprodukuje ...

Troche masz racji. Ale przynajmniej od jakiegos czasu co do prockow AMD byl
chociaz troche troche konkurencyjny. Mam nadzieje, ze ten "trend" bedzie sie
rozwijal i AMD z nowymi produktami wydrze kolejne pare procent klientow
intelowi. Moze wtedy ich polityka sie zmieni.

kuba