Re: Cd-rom i PLAY

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 03:05:17 MET

Maciej Więckowski napisał(a) w wiadomości:
<011801bf515b$c4bc1ec0$6d18a0d4_at_administrator>...
>Podlacz go do karty dzwiekowej kabelkiem
>i sluchaj przez glosniki
A no właśnie, też mnie to zaciekawiło. A co do tego podłączenia - cd-rom'a
można używać nie tylko w komputerze, ale jako tania alternatywa normalnego
odtwarzacza płyt audio. Wtedy play jest niezbędny. Może można by jakiś
układzik skonstruować, który wysyłając odpowiednie dane do cd'ka
sterowałby nim w zakresie odtwarzania płyt audio... i chodzi mi o inny
układzik niż cały komputer ;) Kurcze, a może by tak odpalić jakić cdplayer
czy coś i jakoś zmierzyć co płynie po taśmie... Tylko jak to zrobić? Czy
to wogóle możliwe? Ciekawa sprawa. I czy taki układzik wraz ze starym
cd'kiem nie okazałby się droższy od czegoś, co do odtwarzania płyt audio
służy? Nawet jeżeli tak, to i tak dość ciekawy problem IMHO.

--
Wojcich Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl