Odp: Karta TV STEREO !

Autor: Piotrek (piotrek_at_cds.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 23:40:12 MET

| Ja juz pytalem wielokrotnie o takie karty tutaj oraz na
pl.rec.telewizja -
| ale bez odzewu. Widzialem takie karty w Anglii i kosztowaly ok 700zl
(bylo
| to cos firmy Haupage). W Polse jeszcze nie widzialem takiej karty.

To juz jest jakis debilizm ze strony producentow :(
Qrde - komputer kojazy sie raczej z cyfrowym obrazem i dzwiekiem a tu w
gownianym 14' telewizorze Philipsa za 700zl jest stereo NICAM a w kartach
TV nie! To straszne, mam nadzieje, ze ktos sie wreszcie puknie w czerep i o
tym pomysli.

Tymczasem niestety musze sie wstrzymac, bo karte TV chcialem kupic z 2
powodow: po pierwsze aby TV bylo w stereo a po drugie aby dekodowac C+, bo
telewizor w pokoju mam wiec co mi po drugim w mono :(((((

--
Pozdrawiam, Piotrek
http://piotrek.cds.pl