Odp: SB AWE64 ISA a LIVE 1024

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 12:26:17 MET

Użytkownik Stev <stev_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:84cr3o$nb8$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl...
> Czy jest sens zmieniac poczciwego AWE na LIVE-a ?? Glosnikow dodatkowych
> raczej nie zamiezam kupowac a uzywam glownie sluchawek

W Twoim przypadku nie ma większego sensu. Przy
słuchawkach, lub parze głośników nie odczujesz mocy
tej super karty. Jedynie byś mógł użyć lepszych banków,
i kilku innych przyjemnych pierdół (typu efekty specjalne).

Mnie bardzo podoba się odtwarzanie przez Livea! w jednym
czasie kilkunastu dźwięków opartych na WAV (np. kilku MP3,
WAVe itp. (można fajną kasetę zmiksować na imprezkę)

Poza tym ogromna ilość wejść (conajmniej 3 wejścia sygnału
liniowego).

--
DooMiniK