Re: JAKĄ NAGRYWARKE ?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 20:02:07 MET

Mon, 27 Dec 1999 15:51:03 +0100, Dentarg <dentarg_at_lublin.top.pl>
piszesz:

>To zrob tak.
>Nagrywaj plyte z max predkoscia CD2CD, kopiuj cos przez siec (10Mbit),
>czytaj newsy, odpal w tle SETI, ogladaj TV na tunerze, i sprawdzaj CRC
>pliku 700MB na hdd ... da rade ?? U mnie na Teac 6x da .... ;))

Mam ATAPI 4x i mysle, ze dalby sobie rade z takim zadaniem. Przy
kopiowaniu CD-CD zabiera jakies 2-3% czasu procesora, oba napedy sa na
jednym kablu IDE, co nie jest zalecanym rozwiazaniem, ale przynajmniej
wiem, ze nie ma konfliktow z transferem dyskowym, a pozostale operacje
nie powinny zablokowac szyny PCI.

Wlasciwie moge bezkarnie sprawdzic na RW, jak to dziala :-)

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski