Re: Sztywne przypisanie pojemności do pliku

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 17:15:39 MET

> No dobrze ale to jest "fizyczne" powiekszenie pliku a czy jest mozliwe
> (a raczej jak to mozna zrobic bo mozliwe jest na pewno) przypisanie
> innego rozmiaru a nie zmienianie go naprawde (plik ma np. 10 MB a
> widziany jest jako 50MB). Podejrzewam ze w gre wchodza manipulacje
> wpisami w FAT ale to tylko moje podejrzenia.

A, czyli ccesz z pliku o dluosci x zrobic plik dokladnie ten sam co do
zawartosci
ale podajacy falszywa dluosc y?
To sie da zrobic.
Musisz znac assembler po prostu -
zainteresuj sie funkcjami przerwania 21:
11, 12 (pozycje katalou)
4E, 4F (DTA)
714E, 714F (FindData)
Mozesz kombinowac tez z FCB pliku.
A najlepiej to poszukaj ksiazek o wirusac komputerowyc
z rozdzialami o ukrywaniu wirusa w systemie i technikach zwanych stealth.
(semi-stealth).