Odp: obudowa

Autor: Paweł (ppawell_at_polbox.com)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 16:22:57 MET

Użytkownik Przemysław Sroka <przemeks_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:YKp94.5238$W3.122569_at_news.tpnet.pl...
> Sory za głupie pytanie ale jak się otwiera obudowę w kompie Optimusa
> (Tower) . Nie ma żadnych śrubek. Z tyłu pisze po angielsku ale nie bardzo
> rozumiem (nie tekst ale sens). Co mam pociągnąć? Krawędź po prawej stronie
> czy przód i jak mocno. Chcę się upewnić jak inni to robią zanim użyję
> ciężkiego sprzętu (może siekiera). Wszystkie konwencjonalne metody już
> wypróbowałem.

Trzeba zdjąć przedni panel obudowy komputera. A tak to trzeba zrobić - Na
spodzie panelu znajduje coś jakby uchwyt. Trzeba włożyć tam palce i mocno
pociągnąć.

          Paweł