Re: SB Live & SB Live Value

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 15:06:20 MET

>1. Czy dźwięk z SB Live Value jest w dalszym ciągu tak zaszumony przez
>cd-rom, dyski itp. jak w starych kartach. W moim obecnym AWE64 ISA to po
>prostu tragedia: można usłyszeć w głośnikach jak cd-rom się rozpędza czy
już
>pracuje. Słychać też jakieś "efekty" przy ruchu myszą (tu trzeba naprawdę
>nieźle podgłosić wzmacniacz, żeby to usłyszeć)

Nic takiego nie występuje... IMO Live do słuchania muzyki nadaję się
doskonale... Jeśli chodzi o zastosowanie do gier to bym się może zastanowił
nad czymś innm...

>2. Czy podłaczając SB Live przez wyjście cyfrowe do dekodera AC3 uzyskujemy
>na prawdę perfekcyjną jakość dźwięku taką jak np. z DVD z zestawu kina
>domowego czy też dalej będzie zaszumiony.

Ja osobiście nie sprawdzałem... Pozatem wersja Value nie ma wyjścia
cyfrowego...
Aaa przepraszam stara Value nie ma takiego wyjścia, co do nowej zaś obiło mi
się o uszy że ma...

>3. Czy SB Live ma wejście cyfrowe aby podłączyć CD-Rom (do słuchania muzyki
>a nie przepływu danych oczywiście)

Ma... ale słyszałem że nie z każdym cd-ekiem współpracuje to cudo... Na
stronie Creativa jest podobno jakaś lista zgodności...

>Dziękuję za konstruktywne odpowiedzi poparte własnym doświadczeniem.

Nie wiem na ile to użyteczne co Ci podpowiedziałem... ale proszę...

>Sebek

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy