Re: Odp: SB Live & SB Live Value

Autor: Wojciech Nowakowski (wojnow_at_rak.krakow.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 14:47:55 MET

Mam dwa komputery - na obu SBLIVE i SBLIVE PLATINUM. UDMA musialem wylaczyc w
pierwszym (byly wylacznie trzaski na plikach MIDI). Na drugim nic nie
wylaczalme i gra OK. Obie plyty glowne na VIA. SBLive nie daje szumow
(minimalne) - jesli sa to wina mikrofonu, ktory nalezy sciszyc do minimum lub
wylaczyc- jedna z zajmniej szumiacych kart jakie slyszalem. W ogole - IMHO sa
swietne. Wejscia cyfrowe dla CD-ROMU lub DVD sa we wszystkich wersjach karty.

Pozdrawiam

Wojciech Nowakowski