Re: Wylaczanie komputera.

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 11:37:46 MET

>Wydaje mi sie to wielce problematyczne:
>wez zegarek i zmierz ile czasu mija od wcisniecia power do pelnej gotowosci
>kompa, a teraz pomysl jaka cierpliwosc musialby miec dzwoniacy do ciebie
>zanim doczekalby sie polaczenia

Tak to raczej bez sensu... Ja też wykorzystuje komputer jako as i faks...
jednak u mnie pracuje on w stanie uśpienia... Mam też płytę która umożliwia
włączenie komputera o zadanej godzinie (można też ustwić konkretny dzień
tygodnia lub miesiąca), wyłączanie komputera rozwiązałem przez umieszczenie
w harmonogramie zadań pliku .bat zawierającego: c:\windows\rundll.exe
                      c:\windows\system\user.exe,exitwindows
plik ten uruchamia się o konkretnej godzinie (u mnie jest to 2 w nocy)...

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy