Odp: Wylaczanie komputera.

Autor: Kacalka (kacalka_no_spam_at_polbox.com)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 10:42:00 MET

Użytkownik DarekJ <darek.jasko_at_rafineria-trzebinia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:386b1eaa_at_news.vogel.pl...
> Rzecz w tym, ze mam faxmodem i plyte, ktora
>
> Wydaje mi sie to wielce problematyczne:
> wez zegarek i zmierz ile czasu mija od wcisniecia power do pelnej
gotowosci
> kompa, a teraz pomysl jaka cierpliwosc musialby miec dzwoniacy do ciebie
> zanim doczekalby sie polaczenia

Masz racje. Ale jesli zalozymy, ze dzwoni do mnie ktos, kto wie, ze trzeba
poczekac, to bedzie czekal. A ja wolalbym uniknac sytuacji gdy na przyklad
wyjezdzam na 2 tygodniowy urlop, a komputer jest przez ten czas wlaczony, bo
ktos mi przeslal faks juz na drugi dzien.