Re: pecet i 2000

Autor: Wojciech Glocko (wglocko_at_yahoo.com)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 21:12:11 MET

Tomek napisał(a) w wiadomości: <84d119$nuc$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>otoz slyszlem a nawet widzialem ze mozna kupic karte ISA lub PCI ktora
>zastepuje zegar na plycie glownej
>-moje pytanie czy warto wydac te 300 zl
>-gdzie to kupic ?
>
>Tomek

Wolalbym za 300 zl kupic sobie cos innego (chociazby nowa plyte glowna choc
nie koniecznie) a w zamian za to do autoexecu wstawic polecenie DATE i
recznie wpisywac sobie aktualna date. Chyba nie jest to az tak uciazliwe
zeby wydawac 300 zl na jaks karte? Chyba oczywiscie ze karta ta ma jakies
inne dodatki.

Pozdrawiam

Wojtek