IBM

Autor: Daniel Szopniewski (dszop_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 22:57:51 MET

Witam.

Mam pewien problem z dyskiem (a raczej dyskami) IBM'a 13GB DJNA 7200RPM.
Coś w dysku "piłuje". Przez ostatnie 3 tygodnie było to nagminnie często
(kilka razy na godzinę), ostatnio coś mu przeszło (tylko od czasu do czasu)
Jest to mój drugi dysk. Poprzedni miałem jakieś 4 miesiące i było to samo,
tyle że mu przeszło po mniej więcej 2 mies. Wymieniłem go. Teraz nie mam
czasu bawić się w wymiany, sprzę jest mi niezbędny (projekty, zbliżająca się
sesja... )

Może wie ktoś co jest??? Wada fabryczna? Oba produkowane na Węgrzech. Kumpel
ma identyczną 13 tyle że gdzieś z Tajwanu i nie ma problemów. W ogóle komuś
kiedykolwiek PIŁOWAŁ dysk???????

Programy diagnostyczne IBM'a nie wykazują żadnych problemów (przynajmniej
DFT)

Tylko, please, nie piszcie że to pechowa 13 :-).

Help! jakieś rady?

Daniel
dszop_at_priv6.onet.pl