problem z RAMem

Autor: J (alfanet_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 22:28:26 MET

Szanowni grupowicze,

chcialbym was prsic o rade. Mam okazje kupic tanio ramy (PS/2) jednak nie
wiem czy beda u mnie dzalac, bo kosci ktore obecnie mam u siebie wygladaja
nastepujaco: na plytce umieszczonych jest osiem malych ukladow, a te ktore
moge kupic na plytce maja dwa dlugi uklady. Maja wiec inna architekture,
stad moje pytacie: czy jesli w drugi bank wpakuje parke takich simm'ow to
czy beda one w ogole dzialac z tymi ktore mam obecnie?
Jeszcze jedno. Czy jesli do baku wloze kosci o roznych wielkosciach, np. 8Mb
i 16Mb, to czy zadzialaja, czy musza byc jednakowe wielkosci (np. 8 i 8)?

Dziekuje za odpowiedzi