Re: HelpZidaBX98LudzieOdpowiedzcie !

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 17:52:52 MET

> Jestem "zielonym" czlowiekiem...-PC od 20dni.
> Moja konfig. to ZidaBX98 ATX chipset VIA PII300krecony na 450-niezbyt
chodzi
> HD-QuantumFireBool.Prosze o rade czy dobrze wybralem?

P2 300? Zalezy do czeo, ale oolnie to niezle.

> Co blokuje mego PII300 podkreconego na 450MHz.Win98 uruchamia sie i na
> logo "staje".Przed podkreceniem PII300 "chodzil".Czy po podkreceniu nie
> "wyrabia" sie plyta.chipset,pamiec?

A jaka masz pamiec pc100 czy pc66? Jaka temp procka?

> Doradcie prosze jakie pamieci sa naj. do tego wszystkiego o czym powyzej.

Trudno powiedziec - jesli kupisz pc100 a proc i tak sie nie bedzie ccial
podkrecic
a pamiec nie bedzie mykac dobrze na pc66 to klapa. Z kolei pc66 wogole
pewnie nie pojdzie
na 100fsb.

> Jaka karta muz. i graf. ;HD ; SCSI; -(mam kontroler Adaptec1520 ISO+CD-R

Live! raficzna... e, zalezy do czego - ry? Zwykle pisanie tekstow itp?
IMO TNT1. Powinna wystarczyc, jest tania i daje niezly obraz etc.
SCSI - codzi ci o dysk czy kontroler? Jestes pewien ze potrzebujesz dysk
scsi?

BTW Tak woole jesli nie jestes pewien ze wiesz co robisz, to nie baw sie w
krecenie
bo jeszcze popsujesz cos.