OKAZJA: Sprzedam nowy, zewnętrzny FaxModem ASMAXA, 100 zł-otych taniej !!!!!!

Autor: Szwejk [Gejzer] (fffan_at_polbox.com)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 17:32:24 MET

Witam drogich grupowiczów !!!

    Otóż jak już wspominałem w topiku sprzedam nowy, zewnętrzny FaxModem
ASMAXA, 100 zł-otych taniej !!!!!! By nie zanudzać przejdę do jego specyfiki
i oprogramowania >sprzedaję go, gdyż zakładam łącze stałe<:

W oryginalnym pudełku, zabezpieczonym firmowo przed uszkodzeniami
znajdziemy:
Modem, CD-ROM ze sterownikami oraz oprogramowaniem BITWare, zasilacz,
kabelek do gniazdka telefonicznego, POLSKĄ instrukcję do modemu oraz
podręcznik użytkownika do oprogramowania wraz z licencją.

Modem Sprzedam za cenę 260zł, cena rynkowa wynosi 365zł.

Modem Asmax Flash V.90 external (56 Kilo):
- posiada HOMOLOGACJĘ
- Plug and Play
- złącze COM,
- Flash Rom,
- Sterowniki: Windows 95, Windows NT 4.0,
- funkcje głosowe,
- FDSP
- Oprogramowanie BITWare

Zainteresowanych odsyłam na mój e-mail: fffan_at_polbox.com ,
szwejk_at_klub.chip.pl , dewelop_at_kki.net.pl . W celu uzyskania dokładniejszych
informacji również odsyłam na mój e-mail.

--
Pozdrawiam
Szwejk - szwejk_at_klub.chip.pl