Odp: IBM DJNA 13 GB stuka

Autor: xx (wesmar_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 12:13:38 MET

Hej!

U mnie DTTA 8,4 zaczal "stukac" po przestawieniu FSB na 83 MHz,
na 75MHz jeszcze nie "stukal" i to chyba jest przyczyna...

...IBM sie na 83MHz "przycina"...
... i "stuka" i taka z tego nauka...
...nie krec proca gdy masz IBMa, szkoda dysku,
...to nie sciema!

MW

Użytkownik Masterboy <tymek_at_msk.rz.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9U2a4.11290$W3.263828_at_news.tpnet.pl...