Re: Odp: Odp: Odp: AMD K6-III a Celeron

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 15:17:55 MET

> Hola nie tak szybko, aby podkrecic musisz miec lepszy dysk, lepsza pamiec a

Nie zartuj. Do krecenia Celerona 400 nie potrzeba jakiegos wysublimowanego
sprzetu.

> wreszcie wieksze umiejetnosci. Poza tym gdzie ty znajdziesz teraz C300 i w

Gielda? Ogloszenia? Znajomi? Trzy tygodnie temu kupilem C300A z HongKongu
(takiego szukalem) dla kumpla, za cale 180zl. Czyli sie da.

> poradnikach wyraznie pisze aby podkrecic nie oszczedzaj na plycie pamieci,

Ktorych poradnikach? Chip? PC Kurier? CD Action? :>

> dysku itp.Owszem w oc Celek bije na glowe K6-2 ale wymaga zainwestowania i
> lepszych komponentow. Ale mozesz mnie wyprowadzic z bledu, moze ty umiesz
> podkrecac na slabej plycie itp..

Na wiekszosci plyt da sie cos wycisnac - nawet na PC Chipsach. Dobre plyty
przydaja sie zwlaszcza przy ekstremalnych przekreceniach. A C400 na 450 to
nie jest nic ekstremalnego :)

> Nie przesadzaj z tym wyraznie:))) Np 3500 zeby miec szybszy zestaw niz z
> Celkiem;)

Nie mam chwilowo pod reka zadnych wynikow, ale V3 3500 z K6 jedynie
dorownuje Celeronowi z TNT2 (moge sie mylic, ale nie sadze, by jakos
znaczaco ;) ) K6 z TNT2 nie ma zadnych szans w rywalizacji z Celeronem

> Np ja chce sobie kupic do K6-III 450 GeForce, chyba ze ja rowniez nie jestem
> normalny;) Juz kilkakrotnie stykalem sie z opiniami ze GeForce jest swietnym
> zakupem dla K6-III

Nie mowie, ze jest zlym. Chodzi mi o to, ze jezeli masz stosunkowo dobry
sprzet, to GeForce nie da Ci jakiegos znaczacego kopa w porownaniu do kart
z V3, czy TNT2. Spora roznica powinna byc przy cienkim procu, typu 266,
czy 300MHz (znowu sobie tylko gdybam).

> Nie obraz sie ale te opinie o bledach Athlona pewnie wyczytales z Chipa albo
> innej "profesjonalnej" gazety (np artykul w NSS). Ale jesli jakis

Nie czytam takich gazetek. Nie mowie o bledach w samym procesorze, a
raczej o konfliktach na linii plyta-proc-sprzet - bodajze w numerze 21 c't
cos o tym bylo, poza tym zachodnie listy dyskusyjne tez sa ciekawa
lektura.

> R.T.

Chektor
.Wojciech.Giersz..(Y2K Ready).......................Voice.+48-(0)32-2312060..
....chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl....chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl.
............." Wyjdz z domu. Idz na balkon "..( (c) Garfield )..............