Jeszcze raz FIC 503+, RIVA TNT i AMD K6-2 300

Autor: Robert C (mrcielo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 14:37:47 MET

Witam grupowiczów
Wiem, że były na tej liście dyskusje na temat problemów z konfiguracją jak w
temacie.
Jednak wracam do tego, bo dostałem juz białej gorączki przy konfigurowaniu
kompa
z tymi elementami.
Zainstalowałem sterowniki dostarczone z plytą główną (AGPVXD - wersję nowszą
niż
na krążku), procesor jest na 5,5 x 66MHz, insatlowałem sterowniki do karty
dołączone
do niej, wszystko zarówno pod Win98 PL jak i pod Win98 SE.
Zawsze jest komunikat o błędzie (code 24) w Menedżeże Urządzeń (ozcywiście
żółty
wykrzyknik). Inne urządzenia OK. Karta na innej płycie i innym procesorze
instaluje się
bez problemu.
Bardzo proszę o jakieś dodatkowe rady, bo podejrzewam, że pogryzienie
klawiatury
nie wiele pomoże.
Pozdrawiam
Robert C