Re: Czy dyskwalifikować kineskop Trinitron?

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 12:53:45 MET

Użytkownik KxC <kac_13_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:946467413.21829_at_gateway.newsgate.pl...

> Nio wiec wada czy zaleta
> Bo w-g Ciebia raz wada
> Raz zaleta
> O tym przecie mówilem

Geometria zla - wada
Ksztalt ekranu - zaleta

Moze definicja ekranu:
Ekran to jedna z dwóch podstawowych czesci kineskopu (stozek, ekran).
Nie mylic ksztaltu ekranu z ksztaltem obrazu wyswietlonym na tymze ekranie.

> Raczej
>
> Wzmacniacz wizji jest mechaniczny?

A czy szybkosc to wielkosc która dotyczy tylko mechaniki?

> stromosc
> na samej powierzcni juz nie ale podczas lotu ma wplyw i to znaczny

Ooooo..... 8-O
Wyjasnij to prosze.

> te
>
> No i gdzie tu wieksza wrazliwosc temperaturowa i co Masz na Mysli piszac
> te slowa

Chodzi mi o to ze maska typu trynitron jest bardziej wrazliwa na zmiane
gabarytów.
Mniejsze zmiany gabarytów powoduja wieksze zmiany czystosci kolorów w
porównaniu do masek perforowanych.

> A no w taki
> Przy zwiekszonym poziomie kontrastu wiekszy strumien elektronów pada nie
> te
> prawa fizyki nagrzewa sie starzeje ..... itd

Dlaczego trynitron mniej sie z tego powdu zuzywa?

> monitora

> Nie nasze zmartwienie w sensie jak oni to zrobia
> by dany egzemplarz zaspokoil nasze gusta
> Nasze zmartwienie by egzemplarz byl dobry

No wlasnie. Problem polega na tym ze czesto isnieje rozbieznosc pogladów na
temat który egzemplaz jest dobry.

--
Pozdrówka
Funky