Re: Odp: Odp: Odp: Ogniwko PELTIER'a - pytanie ?

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_arcadia.tuniv.szczecin.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 13:02:37 MET

Leszek Ciszewski (leszekc_at_vc.pl) wrote:
: Sorrrry Facet, ale nie chrzanię.
: Miej sobie tuniv, czy co tam tylko chcesz,
: ale zimniki **nie istnieją**!

Sorrry facet, ja mam doktorat. A ty co? Zasrane gacie?
A ze bezposrednio? Cuz, sam sie prosiles.

: I jeszcze jedno:
: Jak otwierasz nawias -- **zawsze**
: go zamykaj. W tym celu Ty -- bak tu skull!!!

Facet, spusc sobie wode w kiblu, bo smierdzisz.
Acha, dodam - wpierw wloz tam glowe, coby ci sie
wlosy umyly.

--
Slawomir Marczynski (Mr)