Dziwne zachowanie MVP3-troche dlugie

Autor: Lukas (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 11:52:26 MET

Mam plyte FIC VA 503+ (nowy BIOS, ale na starym byl ten sam problem).Otoz po
zainstalowaniu Service packa (4in1 ver 1.14),(zreszta z poprzednia wersja
byl ten sam problem),kiedy zostawiam CD-ROM w odtwarzaczu i wlaczam koma,
albo go restartuje system nie widzi CD-ROM-u,
tzn. nie ma zainstalowanego sterownika drugiego kontrolera na ktorym jest
wlasnie CD-ROM.Jezeli plyty nie ma w odtwarzaczu wszystko jest w
porzadku.Mam Samsunga, ale wczesniej mialem Toshibe i bylo to
samo.Probowalem instalowac drivery do odtwarzaczy CD,cos dopisywaly w
autoexecu ale nie pomoglo.Zwracam sie wiec z pytaniem.O CO tu
chodzi,dlaczego tak sie dzieje, co ma do tego ze plyta jest w srodku?????

--
Luka