Help - Sound Blaster 128PCI

Autor: Kriso (krzymasz_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 11:33:13 MET

Mam problem z ww. kartą. Nie mam oryginalnego CD więc ściągnąłem sterowniki
ze strony Creativ'a. Po instalacji i przy każdym uruchomieniu pojawia się
informacja o braku jakiegoś "waveset" (brzmienia wavetable?) i wyłączeniu
urządzenia MIDI. Poza tym (i to jest najbardziej bolesne) nie można ustawić
trybu kwadrofonicznego - przy próbie konfiguracji lub testu pojawia się
informacja o błędzie przy próbie włączenia tylnego kanału (przy konfiguracji
z dwoma głośnikami jest OK).
Pozdrowienia dla grupowiczów i 'do siego roku'!
Krzysiek.