Re: HP - zaschniete cartridge

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 10:49:04 MET

Użytkownik DooMiniK <doominik_at_wroclaw.eta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38683398_at_news.vogel.pl...

> Użytkownik Robert Kowalski <robert.kowalski_at_lama.org.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
> napisał:847rdr$1vie$1_at_news.ipartners.pl...

> Ale ma inną gęstość i właściwości...

No właśnie przez te właściwości nie należy używać spirytusu.
We wszystkich instrukcjach czyszczenia głowic jest wyraźnie napisane żeby
NIE UŻYWAĆ SPIRYTUSU.
Na czerwono, wielkimi literami.

--
Pozdrówka