Re: midiobudowa

Autor: Andrzej Lawa (lawa_at_prioris.mini.pw.edu.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 09:20:47 MET

Użytkownik Valerij Belanov <labas_at_snickers.ek.univ.gda.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:84bmr9$2sk$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Hej,
> Prosze o podpowiedz w doborze obudowy dla domowej konfiguracji:
> Asus P3BF

Szczerze? Na twoim miejscu wziąłbym dużą wieżę - większa swoboda, więcej
miejsca, lepszy przewiew. Sam mam dużą wieżę i właściwie mam "na styk" - w
mini-wieży bym się udusił (3 HD w tym jeden w kieszeni, nagrywarka, DVD,
CD-ROM, 2xFDD)