Re: !!! BIG Problem z TNT2

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 08:02:34 MET

Cześć,

> Witam.Mam pewien problem z karta WinFast TNT2 (16 MB)-we wszystkich grach
> (np.UT,Q3A) strasznie poszarpane sa krawedzie roznych objektow.Karta
chodzi
> na sterach 3.62,ustawienia sa na max.jakosc obrazu.Dzieje sie to i w D3D,i
> Opengl.Prosze o pomoc !

Jeśli karta jest sprawna to cosik z systemem lub sterami. Jaka to płyta i
które Windows? Robiłeś reinstalkę systemu? Kabelek minitorowy dobrze
dociśnięty?

> sPaWaCz

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."