Box czy nie Box?

Autor: Othbaal (othbaal_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 03:12:04 MET

Howdy

Wlasnie za kilka dni bede mial P3 450. Kupuje go z zamiarem krecenia
(peltierka 30x30, wykozystac chce) i mam dylemat. Poczatkowo mial byc Box
(wiadomo oryginal itd..) ale pozniej pomyslalem, ze wezme "zwyklego" bo
lepiej bedzie go rozebrac (przy box'ie trzeba cos chyba wylamac...dobrze
mowie czy sie myle?)...ale nie wiem ktore lepiej sie kreca...obecnie mam
box'a P2 333 i chula sobie na 463 na standardowym chlodziwie...co powiecie?
Box i nie-Box za i przeciw..

--
Beczki rumu nam nie zwiało - pół załogi ją trzymało
                     Taki był cholerny sztorm...