Problem z ATI Rage 128 & Celeron

Autor: Sielik (sielik_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 01:57:26 MET


Ok, na początku opis konfiguracji:

1) Poprzedni sprzęt
-Płyta główna Zida LX
-proc PII 333 MHz (nie podkręcony)
-64 RAM'u pc66
-karta grafiki ATi RAGE Fury 128 16 MB oem (nie podkręcona 90/90)
-hdd Fujitsu 10,8 GB Udma66
-sb live

2) Nowy sprzęt :)
-Płyta głowna ABIT BH6 rev 1.1 (różne wersje biosu, obecnie PM)
-Proc Celeron 366_at_550 2.0v
-64 RAM'u pc100
reszta j.w.

Na starszym sprzecie gry chodziły w miare dobrze, oczywiscie jak na ten
zestaw. Problem w tym, ze po zmianie podzespołow gry dziwnie sie
zachowują. Generalnie chodzą szybciej, ale wygląda to tak: w jednej
chwili ~60 fps, a za chwile gra dostaje czkawki i 2 fps i tak w kółko.
płynnie, zatrzymanie, płynnie, zatrzymanie.... Zmieniałem juz chyba
wszystko co można było, ustawienia w biosie, sterowniki, ustawienia
karty, nadal to samo w mniejszym lub wiekszym stopniu.
Zarówno przy podkreconym procku jak i przy standardowych ustawieniach.
Nic sie nie wiesza, nie przegrzewa, nie resetuje, po prostu żabie
skoki :( Jest to widocze praktycznie we wszystkich grach
wykorzystujących D3D, przy OpenGL (q2,q3,h-l, demko ut) jest ok.
Czy ktos wie o co tu chodzi?!
pozdrowienia
sielik

p.s agp aperture size 32 mb, win98pl
p.s2 dołożenie ramu nie pomaga!
p.s3 w 3d marku na tescie heli/adventure jest to bardzo widoczne



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:28:26 MET DST