Re: Asus P3B-F szukam kontaktu z posiadaczami

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 01:41:31 MET

On Tue, 28 Dec 1999 12:58:53 +0100, "Umberto" <umberto_at_kki.net.pl>
wrote:

>zainstalowaniu kart grafiki ATI All-in-Wonder 128 karta muzyczna (układ
>ALS100) włożona do slota ISA przestała być widoczna. Co śmiesniejsze jak jej
>wymuszam zainstalowanie sterowników to ładnie wszystko wciąga
>("Zainstalowano pomyślnie, naciśnij przycisk Zakończ") ale dalej nigdzie jej
>nie ma (zupełnie). Przerwanie wolne jest, rezerwacja ręczna tegoż w biosie
>dla ISA nie pomogła.

To samo bywa na innych plytach na BX i VIA (pod PII,cel). Moja rada:
Wywal te karte! lub sprzedaj - (ja tak zrobilem po kilku roznych
probach instalacji, imho nie warta byla nerwow).

A tak btw to nie jest to przypadkiem Thriumph 32AWE lub cos podobnego?

Pozdrowka
GLide